Het Proces bij Locker Company

Stap 1

De Aanvraag

Het begint allemaal met jouw aanvraag. Of je nu belt of ons offerteformulier op de website invult, vanaf het moment dat je contact met ons opneemt, gaan we aan de slag om jouw wensen werkelijkheid te maken.

Stap 2

Informatie Verzamelen & Gericht Advies

Na ontvangst van je aanvraag neemt een van onze medewerkers contact met je op om cruciale informatie te verzamelen, zoals de locatie van het evenement, het verwachte aantal bezoekers en de gewenste plaatsing van de lockers. Tijdens dit gesprek geven we ook advies, bijvoorbeeld als blijkt dat je mogelijk te veel lockers hebt aangevraagd. We willen ervoor zorgen dat je niet onnodig betaalt voor overtollige lockers, zodat je kosten kunt besparen.

Stap 3

Offerte op Maat

Binnen één werkdag na ons gesprek ontvang je een offerte op maat. Geen onduidelijkheden, maar gewoon een helder overzicht van alle details en kosten. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Stap 4

Akkoord en Voorbereiding

Zodra je akkoord geeft, starten we met de voorbereidingen. We zetten een speciale Locker Online-omgeving op voor jouw evenement, zodat de verhuur van lockers een fluitje van een cent wordt. Geen personeel nodig, en jij en je team hebben altijd inzicht in de statistieken en kunnen gemakkelijk ondersteuning bieden waar nodig.

Stap 5

Planning en Levering

Een paar weken voor het evenement neemt een van de planners contact met je op om de details rond levering en ophalen af te stemmen. Op de dag van levering zorgen we ervoor dat de lockers stevig op hun plek staan, onze medewerkers monteren de lockers aan elkaar zodat ze veilig op hun plaats staan, compleet met QR-codes voor een moeiteloze verhuur. Wil je vooraf lockers verkopen via je ticketpartner of verhuurlink? Geen probleem, wij regelen dat ook!

Stap 6

Een Zorgeloos Evenement

Tijdens het evenement hoef je je geen zorgen te maken over de lockers. Ons systeem regelt alles voor je, en wij staan 24/7 persoonlijk voor je klaar – dus geen chatbot, maar échte mensen die problemen proberen op te lossen! Jij geniet van het evenement, wij zorgen voor een vlekkeloze verhuur!

Stap 7

Opruimen & Afronden

Na afloop halen we de lockers snel en efficiënt op, zodat jij je kunt richten op de afronding van je evenement. Is er iets achtergebleven in een locker? Geen zorgen, bezoekers kunnen via ons Lost & Found-formulier eenvoudig hun spullen terugkrijgen.

Stap 8

Evaluatie & Vooruitkijken

Een paar dagen na het evenement bellen we je op voor een evaluatie. Was alles naar wens? Zijn er al plannen voor een volgende evenement? Dit gesprek helpt ons om onze service nog beter te maken en tijdig lockers voor je volgende event te reserveren.

 

Offerte opvragen

Hoe specifieker jij ons aanvraagformulier invult, hoe gerichter jij een offerte krijgt. Wij nemen contact met je op als we meer informatie nodig hebben.

Vraag je offerte aan

Heb je een vraag?

Hallo! Ik ben Paul en ik help je graag. Stel me je vraag, dan kijken we wat ik voor je kan doen.

Neem contact op